tirsdag den 2. januar 2018

Julen - Juleferien - Nytår

Juleferien startede i år den 22. dec. Ferie i næsten 2 uger.
Tænker det er 18-20 år siden jeg har prøvet det sidst. Vildt.
 
Den 22. dec. kørte hundene og jeg til IEC i Viborg, først blev Easy trænet og derefter var Gabi og jeg på Agility kursus ved Ellen Agger.
Super godt kursus samt en fed, fed bane.
Vi blev udfordret, men Gabi var er lille stjerne.
 
 
Lørdag den 23. dec. om formiddagen, mødtes hundene og jeg md Rikke og Lucca i IEC. Så kunne vi træne videre på banen fra Fredag. Tak for en super hyggelig formiddag og en fantastisk tradition til Rikke og Lucca.
 
Senere på dagen kom min mor og Gert og der var dømt max julehygge.
 
--------------------------------------------------------------
 
Den 24. dec. startede dagen med en fast tradition, nemlig at besøge min farmor. Hun er 97 år. og frisk som en havørn.
 
Min mor, hundene og jeg smuttede til Bredsten og hygge med farmor i et par timer.
 


 Det er hårdt at være på besøg ved farmor... Smiler.
 
--------------------------------------------------------------- 
 
Så skulle der kokkereres , dækkes bord mm.
 
Så hyggeligt.
 
Vi havde den skønneste aften, i det bedste selskab.
 

Nogen har det hårdt.... Hi Hi




 
Tror Easy og Gabi hyggede sig mest, gaverne var et hit.
 



 

Glædelig jul.

--------------------------------------------------------------- 
 
Den 25. dec. Hygge, en skøn lang tur med hundene samt julefrokost.
Det var en sjov samt vild hyggelig aften sammen med familien.
Ren råhygge, okay også en del timer i køkkenet... smiler.


 



 

 
 
Den 26. dec. Oprydning, rengøring, alt julepynt ned samt råhygge.
 
Julepynten måtte tidligt ned da vi skulle i byen - alle dagene imellem jul og nytår. Diamantbryllup og besøg ved skønne venner x mange. ´
 
Tak for de skønneste timer - Livet er herligt.
 
 
Tillykke til Yrsa og Børge.
 
--------------------------------------------------------------- 
 
Den 31. dec. Hundene og jeg fik trænet lidt om formiddagen og om aftenen kom Helle og Gustav og fejrede nytår sammen med os.
Tak for en vildt hyggelig aften.
 
Easy og Gabi hyggede også.

 
 

Godt nytår



 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar