mandag den 17. april 2017

Gåsehoppet.

Gåsehoppet 2017.

Det er tre år siden, jeg sidst deltog i Gåsehoppet i Sverige. Det var med Jari. Så jeg havde glædet mig rigtig meget, til at skulle deltage igen.
Jeg havde kun tilmeldt os fredag og lørdag.

Vi (min mor, Gabi og Easy og jeg) kørte mod Sverige torsdag over middag, turen gik fint og vi hyggede max. Stakkels Easy, der sådan blev del af en ren tøsetur.

Vi nåede Granelunds bed and country living imellem 16.00 og 16.30. 





Vi fik pakket ud og kørte derefter til Nils Holgersens Hallen, hvor Gåsehoppet foregik. Vi sat bure og stole ind samt luftet hundene igen.


Så måtte vi en tur omkring Smygehuk - Sveriges sydligste punkt, det er så smukt der. Trods vejret ikke var med os var det stadig smukt og vi havde den skønneste gåtur med hundene. Derefter var vi ude ar spise - så hyggeligt.

Billeder fra Smygehuk:


Her boede Sanne Ammitzbøll og jeg i 2014.



















  







Disse billeder er taget torsdag aften - imellem Skurup og Veberöd - Det højeste punkt - så smukt og sikke en udsigt.




Fredag:

Tidligt op og af sted til Hils Holgersens Hallen.

Easy skulle løbe 3 løb - AG3, SP3 og AG åben.
Gabi skulle løbe 1 løb - AG åben.

Easy startede med SP3 - Disk - Min skyld - dårligt skift. Han løb som en drøm.

Andet løb - 10 fejl - felt fejl. A brættet var kun 160 cm. Det kunne han overhovedet ikke få til at passe i hans hit. Pyt. Balancen var min skyld. Men han blev dog alligevel nr. 6 ud af 80 hunde - lidt vildt med 10 fejl men der var kun 17 hunde der gennemførte og 2 fejlfrie.

I AG åben blev vi disket da jeg have for meget fokus på balance feltet og glemte at holde fokus på næste forhindring - tunnel fælde - shit der var mange der blev disket der. Men ellers fedt løb.

Gabi var så tændt, efter at hun havde ventet hele dagen på at det blev hendes tur. Jeg satsede og disk - men hvor var hun sej - tog alt i stiv pote, fuldstændig uimponeret.

Skøn dag i Nils Holgersens Hallen.

------------------------

På vejen hjem til Veberöd -  var vi omkring Svaneholms Slot - så smukt.
Elsker simpelthen Sveriges natur. 












Det var jo påsken og der var fjer i rigtig mange træer i Sverige.

Svenske huse og bygninger:









Atter engang, måtte vi ud af bilen - imellem Skurup og Veberöd.
Det smukkeste udsigtspunkt. Lidt vildt at man kan se Øresundbroen ...




Her boede vi:







------------------------------------------------------------------

Lørdag:

Knap så tidligt op, Lufte hunde, Pakke og af sted til Hils Holgersens Hallen.

Easy skulle løbe 2 løb - AG3, SP3 og SP åben.
Gabi skulle løbe 1 løb - SP åben.

Easy og Gabi startede med SP åben. 

Tak til Martin Rimby - for disse skønne billeder, fra SP Åben 
Gabi.

Easy.

Gabi lagde ud - Fu.. et fedt løb, men hun gemmer at tjekke ind og smutter i en tunnel, ellers sad alt lige i skabet. Fed fornemmelse.

Easy løb igen fantastisk - men jeg glemmer at følge ham ud på et spring og vi får en væring - Men igen, perfekt løb.

Easy AG3 - noget af det vi er bedst til - var vi så ikke så gode til ... smiler.
Så vi blev disket på nr. 2 - misforståelse. Ellers et fedt løb og derefter ingen slinger i valsen.

Så selvom vi ikke rent resultatmæssigt kan prale af noget, var der bare så mange rigtig gode momenter og begge hunde løb fantastisk.


Det var virkelig fedt at løbe andre/udenlandske baner.



Lidt stemningsbilleder:







Jeg valgte at springe over Easy´s SP3 løb, vi skulle vente i fire timer. Så vi pakkede sammen og kørte til Danmark - så kunne vi hygge os i resten af påsken, sammen med Rudi og Gert.




En stolt Easy - med hans præmie:


Stort tak til alle, for nogle skønne dag i Nils Holgersens Hallen samt til dig mor - for en fantastisk tøsetur.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar