søndag den 5. marts 2017

Gabi - DKCH.

Gabi kan nu kalde sig Dansk Udstillings Champion. DKCH.

Vi har i dag været til udstilling i Hedensted med KSS som vært. Der var 2 udstillinger - så tiden bare fløj af sted.

Gabi havde i forvejen 3 x CERT, men manglede et, da hun ikke var fyldt to år, da hun fik dem. 

I dag er Gabi 2 år og 11 dage, så det passede jo perfekt. Hvis vi altså var heldige. Lidt held skal der jo til. Men ved jo aldrig og dommeren kan lide lige netop denne type.

Sidste gang vi var af sted var i november og der fik jeg af vide at Gabi havde enormt mange muskler i bagpartiet og det gjorde at hun fik for trange bagbensbevægelser og muskler har hun jo ikke fået mindre af - så jeg var spændt.

Men Gabi var bare så sej og fik meget flot x 2 kritik samt meget ros for hendes væremåde, hendes ro på bordet mm. Begge dommere har vilde med hende - Så dejligt. Men hun var nu også bare så cool. Min lille stjerne.

Den en dommer lagde mærke til det med musklerne smiler... ikke den anden, så Gabi fik sit sidste CERT. Jubiiii, det var jo det jeg håbede på. Så nu har jeg lovet Gabi at vores udstillings karriere er slut... Smiler.


Det blev til:

Excellent og 1 PL.
&
Excellent. CK. BTK. CERT. BIK. BIR.



Så stolt af den lille skønne Kromi.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar