fredag den 10. juli 2015

R.I.P. Jari, hvil i fred........

Jari var min"soulmate", jeg savner ham så meget.



I dag er det en 1 uge siden Jari fik fred og jeg kan stadig ikke forstå at han ikke er her mere.




Jari har fra første dag været min hund, mit et og alt. 
Vi har været sammen om alt, hvor jeg var, var Jari.
Vi har de fedeste oplevelser sammen, han var min lille stjerne.

Han er den første hund, der er kravlet helt ind under huden. Han var bare fantastisk. Han blev udstillet, gik eftersøgninger, løb agility, gik Rally, svømmede, lavede tricks samt kunne alt inden for balance og styrketræning.

Lidt af Jari´s bedrifter:


DKCH, KLBCH, DKV10, DKV11, KLBV11, DKSPCH & DKAGCH. 

DKK:
Danmarksmester individuelt 2013.
Danmarksmester for hold 2010 og 2014 samt bronze i 2013.
Årets Hold 2011 og 2012 samt bronze i 2013 og 2014.

 DcH:
Klubmester i 2010, 2013 og 2014.
Årets Klasse 3 hund 2013. 
Kreds mester 2011 og 2012.
Bronze ved DM 2011 og sølv i 2012.
Bronze ved Jysk 2011 og sølv i 2013.


WAO i 2012 og 2014.


Jari har altid fulgt mig igennem tykt og tyndt. Han reddede min r.. et par gange eller ti på agilitybanen, når mine kræfter slap op tog han bare over. Han var for sej. 


Jer der kender os, ved vi har været på en rutsjebane tur, med op og nedture, det sidste års tid. Den kamp vandt Jari desværre ikke. 


Det er var så hårdt at skulle tage beslutningen, men han skulle ikke igennem mere. Hvor gjorde det bare ondt, også selvom jeg viste det var den bedste beslutning for Jari

 Hvor jeg dog savner ham. Han var jo ikke engang fyldt 7 år.
 Alt for tidligt du skulle herfra kære Jari.




Trods alt hvad han var igennem, var han altid glad og fræk.
 Kan lige se ham for mig.
 Hvor jeg dog elskede den lille Kromi. 

Jari var en ener, min lille fighter. Hvil i fred kære Jari.
Æret være dit minde.


Billederne er fra den sidste gåtur med Jari:




 





--------------------------------------------------------------------------
R.I.P. Jari.
Du vil blive savnet.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar